вторник, 3 януари 2017 г.

Ремонти на пералня, която не се отваря, пералня, която не изплаква, фурна с изгорял реотан и повредена вентилаторна печка

Първи работен ден на 2017 година, но при мен ситуацията е по-различна. От понеделник съм в обратно при ремонтите на перални, печки и аспиратори, а днес всичко придобива добре познатия вид на  професията на сервизния техник. Слънце, което контрастира на ледените януарски дни, обагря в примамливо златно деня, а плътните ръкавици и топлата шапка са неизбежна част от майсторското ми аз, превръщайки се в хармонична добавка към чантата с инструменти. 

 ремонти на перални, печки,  аспиратори, ремонт на битова техника,  сервизен техник,   майстор,   Пералнята не се отваря, пералнята не изплаква,  фурна с изгорял реотан, повредена вентилаторна печка, у дома, ремонт, ремонти на фурни,
 Ремонт на битова техника

Пералня, която не се отваря, пералня, която не изплаква,  фурна с изгорял реотан, повредена вентилаторна печка, която кротко ме очаква у дома - задачи, все влизащи в програмата за днес. 

Пералните и фурните, ремонтирани по домовете са ежедневие, а в студените зимни дни ремонтирам конвекторни и вентилаторни печки, радиатори и неизбежните сешоари, прахосмукачки, ютии, донасяни на адреса ми в Борово.  

 ремонти на перални, печки,  аспиратори,  сервизен техник,   майстор,   Пералнята не се отваря, пералнята не изплаква,
Ремонт на перални в София

Специализирани ремонти на перални и фурни в София, които инж. Станев извършва в делнични и почивни дни при наличие на предварително подадена заявка. Като на всеки добър майстор графикът ми с ремонти е запълнен с адреси за посещение. 

ремонти на фурни, фурни, ремонт, техник, майстор, сервиз, инж. Станев,
Изгорял реотан на фурна

Обслужвам неработещи уреди в ж. к. Борово и близките квартали – Бели брези, Стрелбище, Красно село, Хиподрума, Лагера, Мотописта, Манастирски ливади, Гоце Делчев, Бъкстон, Павлово, Бояна, Витоша, Бокар, Славия, Крива река, Овча Купел, Иван Вазов, Лозенец, централна част на София и други в зависимост от ремонтите и сервизното натоварване. 




Когато името работи за теб!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Снимки от ремонта на счупена ключалка на люк на пералня

Днес е петък, ден на майстора. Аз обаче работя цял ден не само днес, но и в предстоящите почивни дни - събота и неделя. Ще бъ...