сряда, 6 юни 2018 г.

Снимки от ремонти на платки на аспиратори

Снимки от ремонти на платки на аспиратори


Публикувам няколко снимки от ремонти на платки на аспиратори, които са правени по различно време. 

Ремонт на платки на аспиратори, снимки, ремонт на платки,аспиратори, платки, техници, стопени писти на платка, нагоряла платка за управление, писти, Ремонт на аспиратори, ремонт на битова техника в София,  майстор, електроуреди,
Ремонт на платка на аспиратор

Носени са ми платки, които други техници са поправяли преди мен, но не с особен успех, пращани са ми от други градове по куриерски фирми. 

Ремонт на платки на аспиратори, снимки, ремонт на платки,аспиратори, платки, техници, стопени писти на платка, нагоряла платка за управление, писти, Ремонт на аспиратори, ремонт на битова техника в София,  Ремонт на пералня,  Ремонт на стъклокерамичен плот, майстор, електроуреди, ключе, бутони, електромотор,  температурен предпазител,
Ремонт на платка на аспиратор Faber

Няколко пъти с мен са се свързвали хора, които сами са опитвали да ремонтират платките, но както сподели един от тях - само притежанието на поялник и базови умения за употребата му не са достатъчни. 

Ремонт на платки на аспиратори,  ремонт на платки,аспиратори, платки, техници, стопени писти на платка, нагоряла платка за управление, писти, Ремонт на аспиратори, ремонт на битова техника в София,  Ремонт на пералня,  Ремонт на стъклокерамичен плот, майстор, електроуреди, ключе, бутони, електромотор,  температурен предпазител,
Ремонт на аспираторна платка


Ремонт на аспиратор със стопени писти на платката


Ремонт на аспиратор с нагоряла платка за управление


Пример за това как не се ремонтира платка на аспиратор - незнаен майстор бе упражнявал техническите способности или по-скоро липсата на такива, защото платката се озова при мен в един хубав юнски ден. 

Ремонт на платки на аспиратори, ремонт на платки,аспиратори, платки, техници, стопени писти на платка, нагоряла платка за управление, писти, Ремонт на аспиратори, ремонт на битова техника в София,  Ремонт на пералня,  Ремонт на стъклокерамичен плот, майстор, електроуреди, ключе, бутони, електромотор,  температурен предпазител,
Как не се ремонтира платка

Освен платки на аспиратори и възстановяване на писти по тях съм извършвал и други ремонти по тези електроуреди за дома - сменял съм ключета, поправял съм бутони, като и други повреди, които съм отразявал в други публикации. 

Ремонт на електромотор на аспиратор – смяна на температурен предпазител (видео)


Ремонт на аспиратори и друга битова техника в София - запазете час в ден по Ваш избор от понеделник до неделя включително. 

Ремонт на пералня, която пълни с вода, но не върти


Ремонт на стъклокерамичен плот Finlux с изгоряла плоча


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Снимки от ремонта на счупена ключалка на люк на пералня

Днес е петък, ден на майстора. Аз обаче работя цял ден не само днес, но и в предстоящите почивни дни - събота и неделя. Ще бъ...