вторник, 9 октомври 2018 г.

Ремонт на фурна с изгорял нагревател на тиха уличка в София

Денят беше по октомврийски топъл, а обагрените от есента в жълто листа се поклащаха от лекия вятър. Тихата уличка в София, където живееха собствениците на повредената фурна, имаше очарование, типично за малките градчета - без оживено движение, без много автомобили, спретната и приятна. 

Ремонт на фурни, Ремонт на фурна, Ремонт на фурна с изгорял нагревател, Ремонт на фурни в София, Смяна на нагревател на фурна, Ремонт на апарат за кръвно налягане, Ремонт на техника за бита,
Ремонт на фурни

Както споменах, бях на посещение, за да поправя фурна, която не работеше, и по-специално - да сменя изгорял нагревател. Тъй като бях идвал вече тук преди ден, оставаше да монтирам новия нагревател. Носех и ремонтиран апарат за кръвно налягане, който възрастната майка на собственика, ми даде вчера. 


Ремонт на фурни, Ремонт на фурна, Ремонт на фурна с изгорял нагревател, Ремонт на фурни в София, Смяна на нагревател на фурна, Ремонт на апарат за кръвно налягане, Ремонт на техника за бита,
Смяна на нагревател на фурна

Смяна на нагревател на фурна, защото беше изгорял


Ремонт на повреден таймер на фурна



Всичко по монтажа мина нормално, а фурната загря бързо при тестовото включване. Работата ми тук приключи гладко, а на тръгване видях малко квартално магазинче за плодове и зеленчуци в самия блок, където ремонтирах уреда. Току до входа се оранжевееха райски ябълки, съвършени по своята форма и вид. Купих три, за да зарадвам близък на сърцето ми човек, и тръгнах към близката спирка. 

Ремонт на фурни, Ремонт на фурна, Ремонт на фурна с изгорял нагревател, Ремонт на фурни в София, Смяна на нагревател на фурна, Ремонт на апарат за кръвно налягане, Ремонт на техника за бита,
Ремонт на техника за бита


Ремонт на перални в последния ден на септември


Ремонт на перални, печки, аспиратори, телевизори и друга техника за бита по домовете без почивен ден



При необходимост от ремонт на фурни или друга техника за бита, използвайте посочения телефонен номер за контакт с мен. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Снимки от ремонта на счупена ключалка на люк на пералня

Днес е петък, ден на майстора. Аз обаче работя цял ден не само днес, но и в предстоящите почивни дни - събота и неделя. Ще бъ...