неделя, 30 май 2021 г.

Майстор за ремонт на хлебопекарни

Забелязах, че отдавна не съм споделял снимки от ремонти на по-малки електроуреди, покрай всички перални, фурни и аспиратори, които минават през ръцете ми на отруден майстор. Това ще поправя днес, като публикувам снимки на хлебопекарна, която ремонтирах. Подсетих се, защото съм в очакване да ми донесат една за смяна на ремък. 

Ремонт на хлебопекарна, Ремонт на хлебопекарни, Ремонт на малки уреди, Майстор,
Майстор за ремонт на хлебопекарни 

👉Ремонт на LCD телевизор SONY

👉Ремонт на перални в хладната събота

Не само хлебопекарни, но ютии, прахосмукачки, епилатори, сокоизстисквачки, както и друга дребна техника ми носят ежедневно за ремонт в Борово. Случвало се е да се търси майстор за ремонт на по-екзотични уреди, част от които съм споделял във 👉Фейсбук страницата си, а други съм публикувал в блоговете си. 

Ремонт на хлебопекарна, Ремонт на хлебопекарни, Ремонт на малки уреди, Майстор,
Ремонт на хлебопекарни

👉Ремонт на стъклокерамични плотове (видео)

Хлебопекарни обикновено ремонтирам покрай празници, които подсещат, че е време за употребата им. Знаете ли какво хубаво сладко става в хлебопекарната. без да се налага да се бърка или да ангажира времето и вниманието ти? Рецептата е проста и лесна - слагате плодовете (ягоди, череши, кайсии или каквото имате под ръка), добавяте захар в необходимото съотношение и включвате уреда. 

Ремонт на хлебопекарна, Ремонт на хлебопекарни, Ремонт на малки уреди, Майстор,
Ремонт на хлебопекарна

👉Ремонт на перални в София

Ремонт на хлебопекарна, а търсите ли техник, който да свърши тази работа?




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Представена публикация

Снимки от ремонта на счупена ключалка на люк на пералня

Днес е петък, ден на майстора. Аз обаче работя цял ден не само днес, но и в предстоящите почивни дни - събота и неделя. Ще бъ...